diumenge, 24 d’abril del 2011

Wiquiconte 2n A SMS Misteriós

9 de març de 2011


Si aquell missatge no era un somni la meua vida anava a canviar. No sabia qui me l’havia , però ho esbrinaria , el més estrany era que aquell anònim em demanava anar a l’ermita urgentment a les tres de la nit i devia dur alguna persona immediatament,  de no fer-ho així  la vida meua i la dels meus familiars perillava.
No sabia qui portar i era ja massa tard per a pensar-m'ho i molestar. Així que vaig anar a soles. Havien passat ja 45 minuts des de l’hora que posava en l’anònim i això em preocupava, així que me’n vaig anar cap a casa i de sobte vaig rebre un altre missatge al mòbil. Aquesta vegada deia: sé que has anat a la ermita però com no has portat cap persona , me n'he anat, ara sofriràs les conseqüències...després de llegir aquell missatge em vaig preocupar molt i no sabia que fer vaig provar tocar a eixe número però ningú no contestava de tant de provar em vaig adormir...
Al dia següent vaig rebre un altre missatge dient- me que anara a l'ermita a les 22:00. Què pretenia? tenia por, però de totes formes, ho tenia que fer, em matava la curiositat per saber el que passava, i no podia aguantar-me més. Vaig anar a les 22:00 com deia al missatge, aquesta vegada, no vaig anar amb ningú, ja que no em deia res d'això, per una banda tenia por, però per l'altra m'agradava més anar sol, ja que si em passava alguna cosa, sols em passaria a mi. Quan estava a l'ermita, vaig buscar per tots els racons, però allí no hi havia ningú. Em vaig esperar més d'una hora assegut en un banc a aquelles hores de la nit i per fi vaig sentir un soroll. Venia de la part davantera de l'ermita, i pareixia que estava dins d'aquesta. Vaig anar corrent i allí ho vaig vorer, era un gran home, vestit de marró i amb un barret i un estrany aparell, i pareixia que no se n'havia adonat que estava allí mirant-lo. Es va girar i amb una mirada perduda en l'infinit em va dir:
-       Xiquet! Para, vine ací.
Jo, tot tremolós, vaig poc a poc. l' home em mirava amb mala cara, i de la butxaca interior del seu abric marró es va traure un objecte, que amb la foscor no vaig arribar a endevinar de què es tractava. Quan em vaig acostar ho vaig vore bé. Era un aparell brillant que jo no havia vist mai
-       Mira xiquet açò que veus és un descobriment que ningú no sap. Des de fa molt de temps es va descobrir en les piràmides egípcies per uns arqueòlegs valencians. Un d'ells era el meu besavi. En un somni se li va aparéixer un esperit que li va manar que sota cap excusa ensenyara aquest artefacte a cap altra persona que no fóra de la família directa. Sols quan present de nou l'esperit l'hauria de mostrar a la resta del món. I fa dos dies es produí l'aparició. Tu eres el designat . Aquest artefacte es molt poderós i els egipcis ho sabien, per això, el van amagar , el fet de que solament puga ser util·litzat per la nostra família es deu a que la sang d`un avantpassat nostre va caure al interior del artefacte , oculum és com s`anomena.
-       Tot açò és molt estrany però conte’m per favor per a que servix l`objecte
-       D`acord, aquest artefacte segons em va explicar l`esperit serveix per a fer que la energia nuclear, que en aquell moment ja es coneixia però no s`usava, perda qualsevol tipus de radiació negativa per al cos humà després de produir-se la fusió nuclear. El fet que solament puga ser util·litzat per la nostra família es deu a que la sang d'un avantpassat nostre va caure al interior del artefacte.
-       Sí sí , molt bé però que té que  vore açò amb mi?
-       Quan em va dir que tu eres el designat no ho entenia però després que m’ explicara per a que servia ho vaig entendre... ETS IMMUNE A LA RADIACIÓ I A LA CALOR INTENSA!! , no has notat que quan es estiu i tots estan suant tu no notes calor?,per això eres tu qui en qualsevol desastre nuclear podràs entrar a la central i evitar una desgràcia, col.locant l`artefacte sobre el nucli d`urani sense sofrir danys.
-       I per què s'ha aparegut ara l'esperit?
-       Això sÍ que no ho sé amb certesa però si no m'equivoque prompte hi haurà alguna desgràcia molt important al nostre planeta relacionada amb l'energia nuclear.
Al dos dies s'escolta per la ràdio la següent notícia.

Un terremoto destructivo de magnitud 8,8 ha sacudido la costa noreste de Japón y ha provocado un tsunami con olas de hasta diez metros que ha alcanzado la ciudad de Sendai, donde el agua ha arrasado todo a su paso, incluyendo casas, coches, barcos y granjas y ha llegado a los edificios. También en el noreste del país, las autoridades niponas han declarado la emergencia nuclear después de que la central nuclear de Fukushima se viese dañada por el seísmo. En la sala de control de su reactor número 1, se registraba esta noche un nivel de radiactividad 1.000 veces superior a lo normal.

Quan de bon matí el nostre protagonista escolta la notícia sabia que eixe era el seu moment.

EL PAIS 12 de marzo

La sorprendente aparición de un muchacho que desafiando el peligro del momento ha atravesado la barrera de seguridad ha coincidido con una inmediata desaparición de los elevados índices de radiación. Las autoridades japonesas han podido respirar tranquilas después de haver sido eliminado uno
de los problemas que més les preocupavan. Ahora podrán atender mejor las necesidades de la población....



Alumnat de 2nA

Ilustracions d'Edgar, Carla i Amparo

1 comentari: