dilluns, 25 d’octubre del 2010

Hiuntameropertaguema



Un dia, que la meva amiga Berta i jo estavem fent els deures a ma casa vam notar que la meva veïna Hiuntameropertaguema ens espiava.
Aquella veïna era molt estranya: mai eixia de casa sols per anar a agranar el portal i per arreplegar la seua caixa misteriosa que cada matí tenia al costat de la porta, també, vivia sola i segons el que m'havien contat , s'havia menjat al seu home! Però els rumors són rumors, i jo la veritat no m'ho he cregut mai.
Seguidament quant ja no ens mirava l'espiàrem nosaltres a ella. Hiuntameropertaguema entrà a la seva cuina i obrí la seva caixa misteriosa que hi havia cada matí al davant de la seva porta.Ella tragué un gat i un martell, després vingué amb una cassola molt gran amb alguna cosa verda viscosa al dintre, digué unes paraules moooolt rares:
- Dd!”$fyue ed&/($Eh@rudfs?(hk~$jityo#zi@jhfok””@!!!!
sufyw95y235€~32€@#€#4#regert€€€jffgh6rq3w@€~45uuyrttyu¬uyuhtr#€#~jhyti''?/T&(·$%45tktlgyktjlylrkrdhglrhl!!!!!
En eixe moiment vegérem que era una BRUIXA! I.. PAAAAM! Sentírem una gran explossió que provenia de l'olla.
Agafà el gat negre i el martell i intenta clavar-los en l'olla... Però el gat es va fugir i el martell va reaccionar contra a ella i comença a pegar-li martellades i a dir-li que no tornara a fer màgia amb martells i nosaltres no vam poder parar de riure!!!


Roser Payà 1erESO B

1 comentari: